Cabaran 7 Hari Blog "Makan Apa?" - Hari 4

by - Thursday, November 16, 2017


Assalamualaikum . . .



          Tak mau cakap banyak sebab letih hari ni jadual penuh. hahah... Yang penting tengahari perut kena isi dulu supaya bertenaga sampai petang. Lunch kali ni ambik sayur kegemaran aku jugak, peria! Digandingkan dengan begedil yg sedap ni.. (tak tau nak pilih lauk apa sebenarnya)








     


Alhamdulillah untuk rezeki hari ni. Settle isi perut. heheh


        Lepas kelas maths tadi, ingatkan habis macam kelas macam biasa. Rupanya dia nak ganti kelas untuk sejam sambung masa tu jugak. Tapi kelas sejam untuk maths, tak terasa. Macam 20 minit ja rasa. Tau2 ja dah cukup sejam. Mengantuk tu biasa sebab hari2 tidur 3-4 jam ja. Tidur pun macam tak tidur sangat. Siang pun tak dapat tidur kejap untuk cas balik energy. hahaha..Kami dekat kelas pun macam bengong dah masing2. hahaha









You May Also Like

2 comments

  1. ni makanan didet kah ke awak yang diet?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak...tak diet pun...hahaha...sebenarnya dah jemu nak pilih lauk ayam. dan tak tau nak pilih lauk apa sebenarnya. hahahah

      Delete

Popular Posts